Obchody v EU z pohledu DPH polopatě po novele od 1.1.2025
Termín: |
8. 4. 2025 |
Termín — bližší informace |
9:00 - 13:30 |
Místo konání: |
Online Účastníci obdrží prolink |
Cena: |
1240 Kč (1290 Kč) |
KPV: |
Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 4,5 hodin |
Spojení
Online forma - organizuje ACCONT Consulting, s.r.o.
Lektoři
Ing. Lenka Dvořáková - daňová poradkyně, členka odborných sekcí KDP ČR a členka KCÚ
Program
Během školení si vysvětlíme problematiku DPH u obchodů s EU, kterou lektorka vysvětlí srozumitelně, a za pomoci bohatých grafických náčrtů konkrétních situací dle platných předpisů po novele k 1.1.2025 včetně novinky možnosti registrace pro malé podniky (SME). Výklad pochopí jak neznalec, tak i jinak zkušená účetní.
- Úvod do problematiky,
- přehled novinek – VAT in Digital Age, jak na režim pro malé podniky (SME) včetně srovnání výhodnosti „běžného režimu pro přeshraničí“ a režimu „SME“,
- vysvětlení pojmů, změny u osob povinných k dani, místa plnění od 1.1.2025,
- jak určit, kdo, kdy a kde obchodní případ zdaní,
- jaké obchody nás mohou v EU potkat a jak se k nim postavit z hlediska DPH,
- budeme fakturovat s DPH nebo bez; podmínky pro osvobození od DPH,
- s kým obchodujete a jaký to má vliv na DPH,
- odlišnosti při fakturaci zboží a služeb,
- specifika u tzv. e-commerce, přiřazení přepravy u řetězových obchodů,
- fakturace v cizí měně a její dopad na DPH,
- co musí vědět osoba sjednávající obchodní podmínky,
- přefakturace,
- dotazy a diskuze.
Určeno pro účetní, fakturanty, obchodní zástupce a manažery. Jednoduše pro ty, kteří si přejí pochopit fungování zákona na reálných případech a simulovaných situacích za pomoci živě prezentovaných náčrtů lektorky.
On-line vysílání je realizováno společností ACCONT Consulting, s.r.o.
Nejpozději 24 hodin před konáním webináře obdrží každý účastník dva e-maily
- e-mail – materiály k přednášce
- e-mail – pozvánka s odkazem na připojení do školící místnosti
V den konání webináře klikněte na obdržený odkaz. Vstup do školící místnosti bude zpřístupněn 5 minut před začátkem přednášky.
Poté již vyčkejte příchodu lektora, který přednášku uvede ve smluvený čas.
V ceně webináře je také videozáznam z webináře pro zopakování nebo připomenutí probraných informací. Rovněž je možno využít možnost zakoupení samostatného záznamu pro ty, kteří se nemohou přímého online školení zúčastnit.
V případě jakýchkoliv technických problémů během webináře nebo videozáznamu nás můžete kontaktovat na telefonních číslech 777 181 566 nebo 777 181 644.
***ceny jsou uvedeny bez DPH***
Před odesláním přihlášky prosíme o kontrolu zadaných fakturačních údajů. Zpětné úpravy a opravy fakturačních údajů nejsou možné.
V případě potřeby dalších informací nás kontaktujte, rádi Vám odpovíme.