ZRUŠENO: Účetní a daňové aktuality pro neziskové organizace
Termín: |
5. - 7. 11. 2020 |
Termín — bližší informace |
začátek čtv 10,00 / konec so 12,30 |
Místo konání: |
Průhonice Hotel Floret, Květnové nám. 391, Průhonice |
Cena: |
× |
KPV: |
Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 19 hodin |
Spojení
Nové místo konání: Hotel Floret, Květnové nám. 391, 252 43 Průhonice
Seminář lze absolvovat v rámci dotačního projektu "Vzdělávání jako základ profesionality" a zapojený subjekt může kurzovné za samotné školení uhradit z dotačních prostředků Operačního programu Zaměstnanost ESF. K úhradě v tomto případě bude pouze ubytování a strava.
Lektoři
Ing. Simona Pacáková, auditorka, daňová poradkyně, soudní znalkyně se specializací na neziskový sektor
Program
Aktuální témata a problémové oblasti v účetnictví a daňové problematice neziskových organizací. Výhled do roku 2021.
Čtvrtek: 10,00 - 18,30 "Daňové pasti"
Pátek: 9,00 - 17,30 "Hmotný a nehmotný majetek / Evidence majetku"
Sobota: 9,00 - 12,30 "Ostatní účetní problémy neziskových organizací"
Vložné zahrnuje podkladové materiály, ubytování v dvoulůžkovém pokoji, stravování v rozsahu plné penze, občerstvení (coffeebreak), parkovné a doprovodný program. Tato cena je fixní vyjma změn při ubytování.
Z vložného je možné zohlednit pouze:
- Ubytování na dvoulůžkovém pokoji při obsazenosti jednou osobou (za příplatek)
- Nevyužití ubytování (snížení ceny)
Úhradu ceny (vložného) proveďte, prosím, na základě výzvy k platbě, kterou obdržíte na Váš email (s VS uvedeným na výzvě k platbě). Daňový doklad Vám bude zaslán do 15ti dnů od data uskutečnění zdanitelného plnění.
V případě potřeby dalších informací nás
kontaktujte, rádi Vám odpovíme.