ZRUŠENO: Aktuální účetní a daňové problémy - víkendové školení ve wellness hotelu s Ing. Ivanou Pilařovou (Notia)

Termín: 5. - 7. 3. 2021
Termín — bližší informace Pá 9:00 - 17:00, So + Ne 9:00 - 13:00
Místo konání: Zvánovice
Lesní lázně Legner hotel Zvánovice, Kádovská 154, 251 65

Lesní lázně Legner hotel Zvánovice, Kádovská 154, 251 65

Realizováno ve spolupráci se spol. Notia.

Ing. Ivana Pilařová

Daňová poradkyně od roku 1993 a auditorka od roku 1994 vede již 25 let vlastní účetní, daňovou a auditorskou firmu. Kromě péče o klienty se zabývá také rozsáhlou přednáškovou a publikační činností na témata daně z příjmů, daně z přidané hodnoty, účetnictví podnikatelských subjektů, vazby obchodního práva na účetnictví a daně. Je zkušební komisařkou Komory daňových poradců.

Podle všeho je zřejmé, že rok 2020 se stane rokem zcela výjimečným, a to i v počtu daňových a ekonomických změn. Našim úkolem bude si je zopakovat, ukázat si správné účetní postupy a nastavit pravidla pro jejich (ne)zahrnutí do daňových přiznání daně z příjmů za rok 2020. Věnovat se budeme i ostatním daním, DPH, pojištění, účetnictví, EET a obchodnímu právu. Ve většině kapitol se seznámíme také s množstvím změn navrhovaných pro rok 2021, které budou buď přijímány samostatně, nebo budou součástí „balíčku změn“.

Seminář se bude konat v pátek 9.00–17.00, v sobotu 9.00–13.00 a v neděli 9.00–13.00 hodin. Zbytek času můžete využít k Vaší relaxaci.

Okruhy semináře

·       daň z příjmů,

·       veřejné pojištění,

·       DPH,

·       další daně,

·       EET,

·       účetnictví,

·       daňový řád,

·       právo.

Co vše získáte v ceně semináře

-        záplavu novinek v daních a účetnictví od české TOP lektorky Ing. Ivany Pilařové,

-        školicí materiály,

-        občerstvení v podobě bohatých coffee breaků,

-        výborný oběd ve stylové hotelové restauraci,

-        speciální slevu na ubytování se snídaní, večeří, parkováním u hotelu a wifi po dobu školení. (Součástí ubytování je 10% sleva  na procedury a rituály SPA Lesní Lázně.)

Ubytování, relaxační a sportovní aktivity se objednávají a hradí odděleně přímo hotelu. Všechny aktivity je nutné objednat předem, ideálně s rezervací ubytování.

Úhradu ceny (vložného) proveďte, prosím, na základě výzvy k platbě, kterou obdržíte na Váš email (s VS uvedeným na výzvě k platbě). Daňový doklad Vám bude zaslán do 15ti dnů od data uskutečnění zdanitelného plnění.

V případě potřeby dalších informací nás kontaktujte, rádi Vám odpovíme.