Archiv seminářů Komory
On-line: Řešení konfliktů a reklamací - Komunikace s problémovým zákazníkem (otevřený dot. seminář)
Termín: |
1. - 2. 6. 2021 |
Termín — bližší informace |
vždy 8:00 - 16:30 hod. |
Místo konání: |
On-line Účastníci obdrží prolink |
Cena: |
6282 Kč (7853 Kč) |
KPV: |
Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 16 hodin |
Spojení
On-line, účastníci obdrží prolink k připojení.
Seminář je otevřeným seminářem zahrnutým do projektu Komory "Vzdělávání jako základ profesionality" a zapojený subjekt může kurzovné uhradit z dotačních prostředků Operačního programu Zaměstnanost ESF.
Organizátorem semináře je společnost PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o., partner Komory pro dotační projekt.
Lektoři
Skyba David
Program
- Pozitivní a negativní důsledky konfliktu
- Využití konfliktů ve prospěch
- Jednotlivé kroky řešení konfliktů
- Strategie zvládání konfliktů
- Základní pravidla asertivity, verbální a neverbální komunikace
Pro registraci na kurz v rámci dotačního projektu se obraťte na:
Tereza Vaňharová, DiS.
Tel.: +420 739 428 058, e-mail tereza.vanharova@profima.cz
Pro registraci mimo dotační projekt vyplňte přihlášku v odkazu níže.