Archiv seminářů Komory

On-line: Řešení konfliktů a reklamací - Komunikace s problémovým zákazníkem (otevřený dot. seminář)

Termín: 1. - 2. 6. 2021
Termín — bližší informace vždy 8:00 - 16:30 hod.
Místo konání: On-line
Účastníci obdrží prolink
Cena: 6282 Kč (7853 Kč)
KPV: Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 16 hodin

Spojení

On-line, účastníci obdrží prolink k připojení.

Seminář je otevřeným seminářem zahrnutým do projektu Komory "Vzdělávání jako základ profesionality" a zapojený subjekt může kurzovné uhradit z dotačních prostředků Operačního programu Zaměstnanost ESF.

Organizátorem semináře je společnost PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o., partner Komory pro dotační projekt.

Lektoři

Skyba David

Program

  • Pozitivní a negativní důsledky konfliktu
  • Typy konfliktů
  • Využití konfliktů ve prospěch
  • Jednotlivé kroky řešení konfliktů
  • Strategie zvládání konfliktů
  • Aktivní naslouchání
  • Konstruktivní kritika
  • Základní pravidla asertivity, verbální a neverbální komunikace

 

Pro registraci na kurz v rámci dotačního projektu se obraťte na:

Tereza Vaňharová, DiS.

Tel.: +420 739 428 058, e-mail  tereza.vanharova@profima.cz

 

Pro registraci mimo dotační projekt vyplňte přihlášku v odkazu níže.

Skočit na začátek