Archiv seminářů Komory

Konference KCÚ a KDP ČR "Digitalizace účetnictví a daní v České republice"

Termín: 14. 10. 2021
Termín — bližší informace 9:30 - 17:00
Místo konání: Hotel DUO / souběžně streaming
Hotel DUO, Teplická 492/19, 190 00 Praha 9
Cena: 2420 Kč (4840 Kč)
KPV: Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 6,5 hodin

Spojení

HOTEL DUO, Teplická 492/19, 190 00 Praha 9

Komora certifikovaných účetních a Komora daňových poradců České republiky pořádají společnou konferenci na téma automatizace a digitalizace daní a účetnictví. Konference se zaměří na informace z legislativy a státní správy, zkušenosti z poradenských firem a budoucí vývoj a profesní využitelnost technologií.

Cíle konference: Cílem konference je ve třech panelech seznámit účastníky s nejnovějšími informacemi z oblasti digitalizace státní správy, trendy a zkušenostmi v oblasti digitalizace a automatizace daňového poradenství a účetnictví a očekávaným rozvojem technologií.

Pro koho je konference určena: Konference je určena pro daňové poradce a účetní, osoby profesně zaměřené na daně a účetnictví včetně podnikatelské sféry a státní správy.

 

Lektoři

Celá řada významných osobností ze soukromého sektoru i zástupců  státní správy.

Program

 

9:30 - 12:00

Digitalizace státní správy
Hodnocení procesu digitalizace z pohledu Finanční správy jako nejčastějšího partnera daňových poradců a účetních, pozornost bude věnována novému portálu MoJe daně a jeho dalšímu vývoji. Elektronická identita a její rozšíření doznaly řadu zásadních změn, jednou z nich je využívání bankovní identity, a to nejen v kontaktu se státní správou, ale i v soukromoprávním styku, kde se připravují další možnosti, které jsou (budou) k dispozici. Nebude chybět pohled ze soudcovské lavice, konkrétně z Nejvyššího správního soudu, který se v rámci řízení setkává s elektronickými písemnostmi a důkazy. Nemůže chybět ani vývoj a zhodnocení trendů bezpečnosti, resp. rizik, která s sebou digitalizace přináší.

Moderátor: Milan Vodička

Přednášející:

  • Jiří Fojtík - náměstek ministryně financí pro sekci finanční řízení a audit, MF ČR
  • Karel Šimka -  soudce NSS
  • Jan Blažek, předseda představenstva Bankovní identita, a.s. - "Využití BankID jako vzdáleného ověřování a digitálního podpisu ve finančnictví

12:00 - 13:00 

Přestávka na oběd

13.00 - 15:00 

Zkušenosti inovativních poradenských firem

Zkušenosti vybraných poradenských firem, které nejen fandí inovacím a chytrým řešením v oblasti účetnictví a daní, ale mají i praktické zkušenosti s jejich zaváděním a používáním. Digitální dokumenty a vytěžování informací je jen zlomek agendy, představena budou řešení, která automatizují daňové a účetní procesy s využitím umělé inteligence a dalších nástrojů. Příklady zefektivnění controllingu, reportingu, přípravy daňových přiznání u firem různých velikostí. Komunikace s klienty.

Moderátor: Robert Jurka

Přednášející:

  • Jaroslav Beneš, Deloitte - Ředitel I CTO v oddělení Daňového poradenství I Deloitte
  • Jan Zedník, EY - Associate Partner I Financial Accounting Advisory Services & Audit I EY
  • Jiří Majer a Jiří Rozvařil, Accace - Founder I Member of the Board I Partner I Accace - více k příspěvku
  • Tomáš Čech, ARROWS tax & accounting - Partner I ARROWS tax & accounting
  • Marcela Lonková, This One - CEO I Tax Advisor I This One
  • Lumir Boureanu, ETL Global - Product Group Manager I ETL Global

15:00 - 15:30

Přestávka na kávu

15:30 - 17:00

Trendy v technologiích a bezpečnosti
Informace k novým technologickým trendům a jejich přesahu do poradenských profesí včetně daňových poradců a účetních. Automatizace, robotizace, umělá inteligence, strojové učeni a bezpečnost, i tom budou diskutovat účastníci technologického panelu.

Moderátoři: Radek Neužil a Libor Vašek

Přednášející: 

  • Martin Cígler - CEO Solitea, a.s.
  • Ladislav Mejzlík  - děkan Fakulty financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze
  • Tomáš Mikolov - vědec v oboru umělé inteligence
  • Jana Jáčová - UOL Účetnictví
  • Lenka Nováková - ředitelka pro malé a střední podniky a korporátní zákazníky, Microsoft, s.r.o. 


Partneři konference:

Řešení s širokým využitím pro účetní a daňové poradce, kteří uvažují v souladu s aktuálními trendy o postupné digitalizaci svých firem. Nabídka zajímavých produktů a služeb, které ulehčí práci účetním a daňovým profesionálům v budování kanceláří připravených pro 21. století. Navštivte stánky našich partnerů a nalezněte optimální řešení Vašich potřeb.

  • wflow.com
  • iPodnik cloud s.r.o.

iPodnik cloud je jedničkou na trhu v hostingu ekonomického systému Pohoda a dalších účetních systémů na českém a slovenském trhu. Získejte cloud s podporou 24/7, 90denní zálohou, migrací dat v ceně a bez závazků. www.ipodnik.cz

  • Digitoo.cz
  • REKAP, reportingdokapsy.cz
  • BMD

Software od společnosti BMD poskytuje vše co poradenská firma potřebuje. Díky BMD budete mít přehled v dokumentech, výkonech a profitabilitě paušálů.

  • Handybot

HandyBot s.r.o. se specializuje na robotickou automatizaci procesů.  Roboti od HandyBotu umožňují optimalizovat firemní procesy, minimalizovat fixní náklady a zefektivnit firemní agendu. Ukážeme vám, jak roboti pracují, na co je vhodné je použít a jak vám mohou ušetřit práci a náklady.

  • This One

 

Konference je možné se zúčastnit prezenčně, pro ty, kteří nemohou cestovat do Prahy je možné se připojit na dálku a sledovat živý stream

 

Registrace na konferenci bude spuštěna od 1.9.2021

Do přihlášky prosím uveďte, zda chcete PREZENČNĚ či STREAM.

V případě potřeby dalších informací nás kontaktujte, rádi Vám odpovíme.

Skočit na začátek