Konference KCÚ a KDP ČR "Digitalizace daní a účetnictví v České republice"
Termín: |
14. 10. 2021 |
Termín — bližší informace |
9:30 - 17:00 |
Místo konání: |
Hotel DUO / souběžně streaming Hotel DUO, Teplická 492/19, 190 00 Praha 9 |
Cena: |
2420 Kč (4840 Kč) |
KPV: |
Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 6,5 hodin |
Spojení
HOTEL DUO, Teplická 492/19, 190 00 Praha 9
Komora certifikovaných účetních a Komora daňových poradců České republiky pořádají společnou konferenci na téma automatizace a digitalizace daní a účetnictví. Konference se zaměří na informace z legislativy a státní správy, zkušenosti z poradenských firem a budoucí vývoj a profesní využitelnost technologií.
Cíle konference: Cílem konference je ve třech panelech seznámit účastníky s nejnovějšími informacemi z oblasti digitalizace státní správy, trendy a zkušenostmi v oblasti digitalizace a automatizace daňového poradenství a účetnictví a očekávaným rozvojem technologií.
Pro koho je konference určena: Konference je určena pro daňové poradce a účetní, osoby profesně zaměřené na daně a účetnictví včetně podnikatelské sféry a státní správy.
Lektoři
Celá řada významných osobností ze soukromého sektoru i zástupců státní správy.
Program
9:30 - 12:00
|
Digitalizace státní správy Hodnocení procesu digitalizace z pohledu Finanční správy jako nejčastějšího partnera daňových poradců a účetních, pozornost bude věnována novému portálu MoJe daně a jeho dalšímu vývoji. Elektronická identita a její rozšíření doznaly řadu zásadních změn, jednou z nich je využívání bankovní identity, a to nejen v kontaktu se státní správou, ale i v soukromoprávním styku, kde se připravují další možnosti, které jsou (budou) k dispozici. Nebude chybět pohled ze soudcovské lavice, konkrétně z Nejvyššího správního soudu, který se v rámci řízení setkává s elektronickými písemnostmi a důkazy. Nemůže chybět ani vývoj a zhodnocení trendů bezpečnosti, resp. rizik, která s sebou digitalizace přináší.
Moderátor: Milan Vodička
Přednášející:
- Ing. Mgr. Eva Horáková, Radek Korčák - GFŘ
- Karel Šimka - soudce NSS
- Jan Blažek, předseda představenstva Bankovní identita, a.s. - "Využití BankID jako vzdáleného ověřování a digitálního podpisu ve finančnictví
- Martin Horváth, NAKIT - Aktuální stav digitalizace ČR a naplňování Zákona o právu na digitální služby prostřednictvím Portálu veřejné správy.
|
12:00 - 13:00
|
Přestávka na oběd
|
13.00 - 15:00
|
Zkušenosti inovativních poradenských firem
Zkušenosti vybraných poradenských firem, které nejen fandí inovacím a chytrým řešením v oblasti účetnictví a daní, ale mají i praktické zkušenosti s jejich zaváděním a používáním. Digitální dokumenty a vytěžování informací je jen zlomek agendy, představena budou řešení, která automatizují daňové a účetní procesy s využitím umělé inteligence a dalších nástrojů. Příklady zefektivnění controllingu, reportingu, přípravy daňových přiznání u firem různých velikostí. Komunikace s klienty.
Moderátor: Robert Jurka
Přednášející:
- Jaroslav Beneš, Deloitte - Ředitel I CTO v oddělení Daňového poradenství I Deloitte
- Martina Pipíšková - Managerka, Oddělení poradenství v oblasti finančního účetnictví, EY
Filip Nikolský - Manager, Oddělení poradenství v oblasti finančního účetnictví, EY
- Jiří Majer a Jiří Rozvařil, Accace - Founder I Member of the Board I Partner I Accace - více k příspěvku
- Tomáš Čech, ARROWS tax & accounting - Partner I ARROWS tax & accounting
- Marcela Lonková, This One - CEO I Tax Advisor I This One
- Lumir Boureanu, ETL Global - Product Group Manager I ETL Global
|
15:00 - 15:30
|
Přestávka na kávu
|
15:30 - 17:00
|
Trendy v technologiích a bezpečnosti Informace k novým technologickým trendům a jejich přesahu do poradenských profesí včetně daňových poradců a účetních. Automatizace, robotizace, umělá inteligence, strojové učeni a bezpečnost, i tom budou diskutovat účastníci technologického panelu.
Moderátoři: Radek Neužil a Libor Vašek
Přednášející:
- Martin Cígler - CEO Solitea a.s.
- Ladislav Mejzlík - děkan Fakulty financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze
- Tomáš Mikolov - vědec v oboru umělé inteligence
- Jana Jáčová - UOL Účetnictví, majitelka
- Lenka Nováková - Microsoft, ředitelka pro malé a střední podniky a korporátní zákazníky
|
Partneři konference:
Řešení s širokým využitím pro účetní a daňové poradce, kteří uvažují v souladu s aktuálními trendy o postupné digitalizaci svých firem. Nabídka zajímavých produktů a služeb, které ulehčí práci účetním a daňovým profesionálům v budování kanceláří připravených pro 21. století. Navštivte stánky našich partnerů a nalezněte optimální řešení Vašich potřeb.
- wflow.com
- iPodnik cloud s.r.o.
iPodnik cloud je jedničkou na trhu v hostingu ekonomického systému Pohoda a dalších účetních systémů na českém a slovenském trhu. Získejte cloud s podporou 24/7, 90denní zálohou, migrací dat v ceně a bez závazků. www.ipodnik.cz
- REKAP, reportingdokapsy.cz
- BMD
Software od společnosti BMD poskytuje vše co poradenská firma potřebuje. Díky BMD budete mít přehled v dokumentech, výkonech a profitabilitě paušálů.
HandyBot s.r.o. se specializuje na robotickou automatizaci procesů. Roboti od HandyBotu umožňují optimalizovat firemní procesy, minimalizovat fixní náklady a zefektivnit firemní agendu. Ukážeme vám, jak roboti pracují, na co je vhodné je použít a jak vám mohou ušetřit práci a náklady.
This One nabízí jedinečný koncept zahrnující precizní účetnictví, inovativní technologie a individuální přístup ke klientům. Naším cílem je, aby účetnictví fungovalo automaticky, jednoduše a vyladěně. Naším mottem je „Měníme svět účetnictví“ a vy ho můžete měnit s námi.
Akci propaguje partner:
- Institut pro certifikaci Svazu účetních (ISCU)
Konference je možné se zúčastnit prezenčně, pro ty, kteří nemohou cestovat do Prahy je možné se připojit na dálku a sledovat živý stream.
Registrace na konferenci bude spuštěna od 1.9.2021
Do přihlášky prosím uveďte, zda chcete PREZENČNĚ či STREAM.
V případě potřeby dalších informací nás kontaktujte, rádi Vám odpovíme.