Fakturace v roce 2024, práce s účetními a daňovými doklady
Termín: |
14. 12. 2023 |
Termín — bližší informace |
9:00 - 14:00 |
Místo konání: |
Online Účastníci obdrží prolink |
Cena: |
2264 Kč (2490 Kč) |
KPV: |
Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 5 hodin |
Spojení
Online forma
Lektoři
Ing. Dagmar Beránková
Program
• doklad = důkaz, účetnictví = kontrolní systém a nikoliv byrokracie, cíl = zamezení újmy (ztrát a škod)
• co je to faktura, podklady pro fakturaci,
• provádění fakturace na základě uzavřených smluvních vztahů,
• okamžik uskutečnění účetního případu,
• lhůty vystavování účetních dokladů,
• saldokonto přijatých a vydaných faktur,
• záloha a závdavek,
• faktura v cizí měně a měnová doložka,
• cizí měny, kursové rozdíly,
• druhy účetních dokladů a vzor pokladního dokladu výdajového,
• náležitosti faktury v cizím jazyce,
• bankovní výpisy v listinné podobě, v elektronické podobě,
• doklady skladového hospodářství, správné náležitosti,
• ostatní interní účetní doklady,
• prokazování dokladů a skutečností z hlediska daňové uznatelnosti, podle zákona o daních z příjmů, podle daňového řádu (příklad),
• oběh účetních dokladů a podpisové vzory, doporučené postupy,
• náležitosti a podmínky elektronické fakturace,
• elektronizace účetních záznamů a elektronická komunikace.
• QR kód.
Zákon o DPH – vybraná ustanovení, která se dotýkají fakturace a daňových dokladů:
• změny v DPH
• daňové doklady, druhy, práce s nimi,
• co má vědět fakturant o předmětu daně a osvobození od daně,
• informace GFŘ k pravidlům fakturace ve vztahu k implementaci Směrnice EU/45/2010 (platné od 1. 1. 2013),
• elektronická fakturace,
• auditní stopa, prokazování v okamžiku kontroly.
Archivace dokladů.
Občanský zákoník:
• promlčení (promlčecí lhůta),
• uznání dluhu,
• zápůjčka, výpůjčka, výprosa, úvěr,
• vznik, změna a zánik závazků,
• opatření oproti opožděným platbám,
• čas plnění.
Seminář je určen zejména účetním, fakturantům, referentům prodeje a zásobování a pracovníkům administrativy, kteří pracují s doklady, řeší problémy pohledávek a závazků s obchodními partnery a nemají dosud zkušenosti nebo si potřebují osvěžit znalosti.
Téma je přínosné i pro management, který běžně potřebuje s doklady a smlouvami pracovat.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.
Odkaz na obchodní podmínky společnosti 1. VOX a.s. zde.
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
***ceny jsou uvedeny bez DPH***