Archiv seminářů Komory

Základy účetnictví pro začátečníky a mírně pokročilé včetně praktických příkladů

Termín: 10. 9. 2024 - 12. 9. 2024
Termín — bližší informace 9:00 - 13:30
Místo konání: Online
Účastníci obdrží prolink
Cena: 3700 Kč (3750 Kč)
KPV: Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 0 hodin

Spojení

Online forma - organizuje ACCONT Consulting, s.r.o.

Lektoři

Ing. Lenka Dvořáková - daňová poradkyně, členka odborných sekcí KDP ČR a členka KCÚ

Program

Na tomto třídenním kurzu získáte základní přehled o účetnictví, seznámíte se s principy účtování a základními účetními případy a budete schopni se zorientovat v základech daňového systému, který je nezbytný pro účetní praxi. Přednáška bude doplněna praktickými příklady.

  1. Legislativní minimum pro vedení účetnictví (s vysvětlením pro praxi)
    1. co si v účetnictví mohu či nemohu dovolit, resp. jak to má být správně,
    2. zodpovědnost za vedení účetnictví, dopady chyb,
    3. proces „od dokladu až k daňovému přiznání“,
    4. co se stane, když….?
    5. poslední vývoj v účetní branži a výhled na nový základ o účetnictví
  1. Účetní doklady, zápisy a knihy, organizace práce, účetní versus daňový doklad
    1. Jak se účtuje
    2. Účtové třídy, skupiny, syntetické a analytické účty, podrozvaha, předkontace, „košilky“, „téčka“, „saldo“, obratová „předvaha“ a další tajuplné výrazy
  1. Účtování a výklad terminologie v oblasti
    1. dlouhodobého majetku,
    2. zásob,
    3. finančního majetku,
    4. pohledávek a závazků, vč. účtování o DPH,
    5. vlastního kapitálu,
    6. rezerv,
    7. nákladů a výnosů aj.
  1. Inventura a inventarizace
  2. Účetní závěrka versus účetní uzávěrka; účetní výkazy
    1. Uzavření roku
    2. Obratová předvaha
    3. Účetní závěrka (výkazy) – rozvaha, výkaz zisku a ztráty, příloha, výkaz o peněžních tocích, výroční zpráva
    4. Audit – základní představa, smysl, parametry pro povinný audit
  1. Diskuse

 

 

On-line vysílání je realizováno společností ACCONT Consulting, s.r.o.

Nejpozději 24 hodin před konáním webináře obdrží každý účastník dva e-maily

  1. e-mail – materiály k přednášce
  2. e-mail – pozvánka s odkazem na připojení do školící místnosti

V den konání webináře klikněte na obdržený odkaz. Vstup do školící místnosti bude zpřístupněn 5 minut před začátkem přednášky.
Poté již vyčkejte příchodu lektora, který přednášku uvede ve smluvený čas.

V ceně webináře je také videozáznam z webináře pro zopakování nebo připomenutí probraných informací. Rovněž je možno využít možnost zakoupení samostatného záznamu pro ty, kteří se nemohou přímého online školení zúčastnit.

V případě jakýchkoliv technických problémů během webináře nebo videozáznamu nás můžete kontaktovat na telefonních číslech 777 181 566 nebo 777 181 644.

 

***ceny jsou uvedeny bez DPH***

Před odesláním přihlášky prosíme o kontrolu zadaných fakturačních údajů. Zpětné úpravy a opravy fakturačních údajů nejsou možné.

V případě potřeby dalších informací nás kontaktujte, rádi Vám odpovíme.

Skočit na začátek