Základy DPH pro začátečníky a mírně pokročilé - ZRUŠENO
Termín: |
7. 10. 2024 - 8. 10. 2024 |
Termín — bližší informace |
9:00 - 13:30 |
Místo konání: |
Online Účastníci obdrží prolink |
Cena: |
2600 Kč (2650 Kč) |
KPV: |
Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 0 hodin |
Spojení
Online forma - organizuje ACCONT Consulting, s.r.o.
Lektoři
Ing. Lenka Dvořáková - daňová poradkyně, členka odborných sekcí KDP ČR a členka KCÚ
Program
Školení je určeno nejen začínajícím účetním, ale i dalším posluchačům, kteří si chtějí systematicky ujasnit pravidla pro uplatňování DPH (obchodní zástupci, rozpočtáři, ekonomové, manažeři apod.). Posluchači se naučí orientovat v zákoně o DPH, budou seznámení se základními pravidly pro vystavování daňových dokladů, uplatnění nároku na odpočet DPH, podávání daňového přiznání, kontrolního a souhrnného hlášení. DPH bude vysvětleno srozumitelně s praktickými příklady a nákresy.
1. DEN
- Úvod do problematiky a zdroje informací,
- předmět DPH a specifická terminologie,
- plátce, osoba povinná k dani, plátce, identifikovaná osoba,
- druhy plnění, místo plnění a datum uskutečnění plnění,
- zdaňovací období a daňové přiznání,
- kontrolní hlášení,
- souhrnné hlášení.
2. DEN
- Princip přenesení daňové povinnosti (reverse chargé) v tuzemsku i přeshraničních obchodech, včetně příkladů,
- základní informace k obchodům v EU, dovozu a vývozu, e-Commerce, včetně příkladů,
- pravidla pro vystavování a opravy daňových dokladů,
- sazby DPH, osvobozená plnění (smysl, druhy, specifika), příklady z praxe,
- nárok na odpočet daně DPH,
- odpovědi na dotazy posluchačů.
On-line vysílání je realizováno společností ACCONT Consulting, s.r.o.
Nejpozději 24 hodin před konáním webináře obdrží každý účastník dva e-maily
- e-mail – materiály k přednášce
- e-mail – pozvánka s odkazem na připojení do školící místnosti
V den konání webináře klikněte na obdržený odkaz. Vstup do školící místnosti bude zpřístupněn 5 minut před začátkem přednášky.
Poté již vyčkejte příchodu lektora, který přednášku uvede ve smluvený čas.
V ceně webináře je také videozáznam z webináře pro zopakování nebo připomenutí probraných informací. Rovněž je možno využít možnost zakoupení samostatného záznamu pro ty, kteří se nemohou přímého online školení zúčastnit.
V případě jakýchkoliv technických problémů během webináře nebo videozáznamu nás můžete kontaktovat na telefonních číslech 777 181 566 nebo 777 181 644.
***ceny jsou uvedeny bez DPH***
Před odesláním přihlášky prosíme o kontrolu zadaných fakturačních údajů. Zpětné úpravy a opravy fakturačních údajů nejsou možné.
SEMINÁŘ BYL PRO NEDOSTATEČNÝ POČET ZÁJEMCŮ ZRUŠEN.
V případě potřeby dalších informací nás kontaktujte, rádi Vám odpovíme.