On-line: Svatomartinská Farma

Místo konání: Online
***ceny jsou uvedeny bez DPH***

Online forma

Ing. Ivana Pilařovádaňová poradkyně a auditorka. Po vystudování VŠE a čtyřleté praxi v účtárně státního podniku začala soukromě podnikat. V roce 1993 složila zkoušky daňového poradce a od té doby vede daňovou kancelář. V roce 1994 složila auditorské zkoušky, založila právnickou osobu zapsanou do seznamu KAČR a prostřednictví této společnosti vykonává audit. Od roku 1993 se zabývá přednáškovou činností pro mnoho vzdělávacích agentur na téma účetnictví, daně a obchodní právo. Provádí také zakázková školení velkých auditorských a daňových společností a zakázková školení pro podniky a banky. Od roku 1995 publikuje v mnoha časopisech články na téma účetnictví, daně a obchodní právo, je autorkou několika knih (nakladatelství Grada, VOX, ASPI). Je vedoucí autorkou dvou příruček nakladatelství VERLAG DASHOFER. V letech 2002 až 2007 byla členkou Rady KAČR, je členkou Výboru pro metodiku KAČR. Již několik let je zkušebním komisařem KDP.

Ing. Alice Šrámková, daňová poradkyně, účetní expert pro oblast IFRS a konsolidací. Zkušební komisařka Komory daňových poradců ČR, členka sekce účetnictví. Od roku 1996 členka ACCA, od roku 2001 účetní expert systému certifikace účetní profese v ČR. Členka KCÚ a Národní účetní rady (NÚR). Lektorsky zajišťuje a poskytuje výklad oblasti základů konsolidace, konsolidované rozvahy a výkazu zisku a ztráty, základy konsolidace dceřiných, přidružených a společných podniků podle české legislativy nebo konsolidace zahraničních účetních jednotek. Od roku 2001 se lektorka věnuje oblasti IFRS jak prakticky, tak lektorsky. Aktivně publikuje odborné články v odborných časopisech např. typu Navrhované změny ve vykazování leasingů z pohledu nájemce dle IFRS, Srovnání pravidel ČÚS a IFRS – leasing, cizí měny, kurzové rozdíly, výnosy, odložená daň, zásoby aj.

Ing. Lenka Dvořáková, místopředsedkyně výboru KCÚ, certifikovaná účetní, daňový poradce, členka Sekce účetnictví KDP ČR, Sekce daně z příjmu právnických osob KDP ČR.

Ing. Jaromír Hrazdira, předseda výboru KCÚ, účetní expert, daňový poradce, člen KDP ČR

Tato Farma bude zaměřena primárně na Nový zákon o účetnictví a související předpisy.

Pondělí 18.11.2024 - Ing. Lenka Dvořáková, Ing. Jaromír Hrazdira

Úterý 19.11.2024 - Ing. Ivana Pilařová

Středa 20.11-2024 - Ing. Alice Šrámková

Změna programu je vyhrazena.

Poznámky:

Cena: Online - všechny dny - 5 000,- + DPH (při účasti na jedné z minulých "farem" online nebo prezenční  Kč 4 500,- + DPH).

Slevu za předchozí účast lze uplatnit pouze při přihlášení na stránkách KCÚ.

Online pouze neděle - nečlen Kč 1000,- + DPH, člen - Kč 500,- + DPH.
Online pouze pondělí - Kč 3 000,- + DPH.
Online pouze úterý - Kč 3 000,- + DPH.

V případě potřeby dalších informací nás kontaktujte, rádi Vám odpovíme.

Přihlášení: Pro přihlášení na PREZENČNÍ formu školení použijte odkaz určený pro PREZENČNÍ formu školení, zde je níže přihláška na ON-LINE školení.