Konto pracovní doby – praktický návod krok za krokem, jeho výhody a nároky kladené na zaměstnavatele
Termín: |
21. 8. 2024 |
Termín — bližší informace |
9:00 - 14:00 |
Místo konání: |
Online Účastníci obdrží prolink |
Cena: |
2601 Kč (2890 Kč) |
KPV: |
Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 5 hodin |
Spojení
Online forma
Lektoři
Mgr. Vladimír Černý (lektor a poradce v oblasti pracovněprávních vztahů a kolektivního vyjednávání)
Program
Mnoho firem hledá cesty jak nastavit co nejvíce flexibilní formu rozvrhu pracovní doby z pohledu zaměstnavatele. Lektor vás na semináři postupně seznámí se základními a praktickými úkony, které jsou nezbytné pro nastavení funkčního konta pracovní doby u těch firem, které v důsledku sezónnosti, nárůstu či výkyvu zakázek potřebují využívat pracovní dobu zaměstnanců v pružnějším režimu dle aktuálních potřeb. Ale také upozorní na veškerá s tím spojená úskalí a celkovou administrativní náročnost nejen celkového nastavení, ale i denní/týdenní kontroly této formy rozvržení pracovní doby, aby vše bylo zcela v souladu se zákoníkem práce.
• princip konta pracovní doby, základní pojmy,
• výhody zavedení do praxe,
• změny oproti pravidelné pracovní době,
• zákoník práce a související předpisy,
• vnitřní předpis, kolektivní smlouva, nastavení SW,
• vedení docházky a povinná dokumentace,
• nastavení vyrovnávacích období,
• vyúčtování konta pracovní doby.
Případy z praxe, dotazy a diskuze.
Seminář je určen zejména pro management společností, personalisty a mzdové účetní, případně pro podnikové právníky a pro zástupce odborových svazů, kteří se potřebují v dané problematice začít orientovat, případně o zavedení konta pracovní doby uvažují.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.
Odkaz na obchodní podmínky společnosti 1. VOX a.s. zde.
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
***ceny jsou uvedeny bez DPH***
Před odesláním přihlášky prosíme o kontrolu zadaných fakturačních údajů. Zpětné úpravy a opravy fakturačních údajů nejsou možné.