Rozvrhování pracovní doby prakticky a náhled do pracovního práva pro mzdové účetní a personalisty
Termín: |
4. 10. 2024 |
Termín — bližší informace |
9:00 - 14:00 |
Místo konání: |
Online Účastníci obdrží prolink |
Cena: |
2871 Kč (3190 Kč) |
KPV: |
Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 5 hodin |
Spojení
Online forma
Lektoři
Ing. Růžena Klímová (odborná lektorka a konzultantka mzdového účetnictví, specialistka personální agendy)
Program
Seminář se zabývá správným výpočtem mezd, pro který je podstatný harmonogram směn koncipovaný v souladu s právní úpravou. Posluchači budou seznámeni s vyrovnávacím obdobím, kterým mohou být jak násobky týdnů stanovené týdenní pracovní doby, tak měsíce.
Dozví se, kdy začíná nepřetržitý odpočinek v týdnu, jaké minimální přestávky mezi směnami musí být dodrženy, kdy je lze zkrátit a za jakých podmínek. Zjistí, jaké jsou formy rozvrhování pracovní doby, jaké jsou pracovní režimy, kdy nejpozději je nutné zaměstnance seznámit s harmonogramem směn a jak se posuzuje práce přesčas u kratší pracovní doby.
Druhá část semináře je věnována základním znalostem pracovního práva, které jsou nezbytné pro správný postup zaměstnavatele při uzavírání, trvání a ukončení všech pracovněprávních vztahů.
• stanovená týdenní pracovní doba,
• kratší pracovní doba,
• zkrácená týdenní pracovní doba,
• týden a jeho začátek,
• směna a délka směny,
• vyrovnávací období jako násobky týdnů nebo měsíců,
• harmonogram směn,
• přestávka na oddech a její délka,
• bezpečnostní přestávka,
• nepřetržitý odpočinek v týdnu,
• nepřetržitý odpočinek mezi směnami,
• rozvržení týdenní pracovní doby – rovnoměrné x nerovnoměrné,
• pružné rozvržení týdenní pracovní doby – pevná část, volná část,
• konto pracovní doby,
• druhy pracovněprávních vztahů,
• postup před vznikem pracovního poměru,
• informování o obsahu pracovního poměru,
• povinné náležitosti pracovní smlouvy,
• zkušební doba,
• pracovní poměr na dobu určitou a neurčitou,
• změny v průběhu trvání pracovního poměru,
• skončení pracovního poměru,
• vyslání na pracovní cestu,
• přeložení,
• pracovní pohotovost,
• práce přesčas,
• konkurenční doložka,
• pracovní úraz a záznam,
• překážky v práci na straně zaměstnavatele a zaměstnance,
• dohody o pracích mimo pracovní poměr,
• doručování písemností.
Odpovědi na dotazy.
Seminář je určen zejména mzdovým účetním, personalistům a ostatním pracovním pozicím, které se v praxi zabývají rozvrhováním pracovní doby
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.
Odkaz na obchodní podmínky společnosti 1. VOX a.s. zde.
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
***ceny jsou uvedeny bez DPH***
Před odesláním přihlášky prosíme o kontrolu zadaných fakturačních údajů. Zpětné úpravy a opravy fakturačních údajů nejsou možné.