Archiv seminářů Komory

Rozvrhování pracovní doby prakticky a náhled do pracovního práva pro mzdové účetní a personalisty

Termín: 4. 10. 2024
Termín — bližší informace 9:00 - 14:00
Místo konání: Online
Účastníci obdrží prolink
Cena: 2871 Kč (3190 Kč)
KPV: Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 5 hodin

Spojení

Online forma

Lektoři

Ing. Růžena Klímová (odborná lektorka a konzultantka mzdového účetnictví, specialistka personální agendy)

Program

Seminář se zabývá správným výpočtem mezd, pro který je podstatný harmonogram směn koncipovaný v souladu s právní úpravou. Posluchači budou seznámeni s vyrovnávacím obdobím, kterým mohou být jak násobky týdnů stanovené týdenní pracovní doby, tak měsíce.
Dozví se, kdy začíná nepřetržitý odpočinek v týdnu, jaké minimální přestávky mezi směnami musí být dodrženy, kdy je lze zkrátit a za jakých podmínek. Zjistí, jaké jsou formy rozvrhování pracovní doby, jaké jsou pracovní režimy, kdy nejpozději je nutné zaměstnance seznámit s harmonogramem směn a jak se posuzuje práce přesčas u kratší pracovní doby.
Druhá část semináře je věnována základním znalostem pracovního práva, které jsou nezbytné pro správný postup zaměstnavatele při uzavírání, trvání a ukončení všech pracovněprávních vztahů.

• stanovená týdenní pracovní doba,
• kratší pracovní doba,
• zkrácená týdenní pracovní doba,
• týden a jeho začátek,
• směna a délka směny,
• vyrovnávací období jako násobky týdnů nebo měsíců,
• harmonogram směn,
• přestávka na oddech a její délka,
• bezpečnostní přestávka,
• nepřetržitý odpočinek v týdnu,
• nepřetržitý odpočinek mezi směnami,
• rozvržení týdenní pracovní doby – rovnoměrné x nerovnoměrné,
• pružné rozvržení týdenní pracovní doby – pevná část, volná část,
• konto pracovní doby,

• druhy pracovněprávních vztahů,
• postup před vznikem pracovního poměru,
• informování o obsahu pracovního poměru,
• povinné náležitosti pracovní smlouvy,
• zkušební doba,
• pracovní poměr na dobu určitou a neurčitou,
• změny v průběhu trvání pracovního poměru,
• skončení pracovního poměru,
• vyslání na pracovní cestu,
• přeložení,
• pracovní pohotovost,
• práce přesčas,
• konkurenční doložka,
• pracovní úraz a  záznam,
• překážky v práci na straně zaměstnavatele a zaměstnance,
• dohody o pracích mimo pracovní poměr,
• doručování písemností.

Odpovědi na dotazy.

 

Seminář je určen zejména mzdovým účetním, personalistům a ostatním pracovním pozicím, které se v praxi zabývají rozvrhováním pracovní doby

 

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

Odkaz na obchodní podmínky společnosti 1. VOX a.s. zde.

 

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

 

***ceny jsou uvedeny bez DPH***

Před odesláním přihlášky prosíme o kontrolu zadaných fakturačních údajů. Zpětné úpravy a opravy fakturačních údajů nejsou možné.

Skočit na začátek