DPH – novela zákona účinná od 1. 1. 2009
Termín: |
26. – 27. 11. 2008 |
Místo konání: |
Konferenční centrum Palác Charitas, Karlovo náměstí 5, Praha 2 |
Cena: |
2280 Kč (2990 Kč) |
KPV: |
Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 0 hodin |
Místo konání: Konferenční centrum Palác Charitas, Karlovo náměstí 5, Praha 2.
Doprava: Tramvaje - číslo 3, 4, 6, 10, 14, 16, 18, 24 do stanice Moráň ze směru od Národní třídy; ze směru od Palackého náměstí nebo od Albertova je to zastávka Karlovo náměstí.
Metro - trasa B do stanice Karlovo náměstí, výstup směrem na Karlovo náměstí.
Auto - zelená placená parkovací zóna v ulici Pod Slovany (do Paláce Charitas 3 minuty pěšky).
ŠKOLENÍ JE ZAHRNUTO DO SYSTÉMU KONTINUÁLNÍHO PROFESNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V ROZSAHU 14 HODIN.
PROGRAM ŠKOLENÍ:
26. 11. 2008 (St); prezence od 08:00 hod.
Odborně zajišťuje: Ing. Igor Pantůček /daňový poradce, zkušební komisař KDP ČR/
09:00–17:30 ZÁKON O DPH VE ZNĚNÍ ÚČINNÉM OD 1. 1. 2009:
- soulad určitých částí zákona o DPH se směrnicí ES,
- zpřesnění některých ustanovení,
- zavedení a zrušení některých pojmů,
- nové definice v příslušných paragrafech zákona,
- novinky v oblasti finančního pronájmu, finanční činnosti,
- doplnění § 10 odst. 14 - místo plnění podle skutečné spotřeby nebo využití služeb,
- změny v přeúčtování energií a služeb,
- opravy chybně uplatněné daně,
- novinky v daňových dokladech,
- správa daně, registrace a její změny a další novinky novely,
- diskuse a odpovědi na dotazy.
27. 11. 2008 (Čt)
Odborně zajišťuje: Marek Reinoha /poradce v oblasti cel a unijního obchodu/
09:00–16:00 ZAHRANIČNÍ OBCHOD SE ZBOŽÍM (dodací položky INCOTERMS 2000, INSTRASTAT, uplatňování DPH a celních předpisů při dodávkách zboží v rámci EU a do a ze třetích zemí):
A) Dodací doložky INCOTERMS:
- význam dodacích Doložek INCOTERMS 2000,
- důležité aspekty dodacích doložek pro praktickou realizaci dodávek zboží,
- výklad jednotlivých dodacích doložek,
- výklad jednotlivých dodacích doložek,
- některé důsledky použitých dodacích doložek z pohledu uplatňování DPH při provádění zahraničního obchodu se zbožím.
B) Uplatňování DPH a celních předpisů při dodávkách zboží v rámci EU a do a ze třetích zemí:
- dodání zboží do jiné členské země EU osobám registrovaným k DPH (s pohybem zboží, bez pohybu zboží),
- dodání zboží do jiné členské země EU v rámci jedné osoby (přemístění obchodního majetku),
- dodání zboží do jiné členské země EU s montáží,
- dodání zboží do jiné členské země EU osobám neregistrovaným k DPH,
- pořizování zboží z jiné členské země EU,
- dodávání a pořizování zboží v rámci třístranných obchodů,
- konsignační sklady,
- uplatňování DPH při dovozu a vývozu zboží.
C) INTRASTAT v roce 2009:
- pravidla vykazování, tzn. pravidla pro uvádění údajů do výkazů pro INTRASTAT,
- vykazování při provádění různých obchodních operací v rámci vnitrounijního ochodu se zbožím (nákup, prodej, zušlechťovací operace, vícestranné obchody apod.),
- postupy při vykazování zvláštních druhů a zvláštních pohybů zboží,
- pravidla provádění následných oprav chybných a nepřesných údajů ve výkazech pro INTRASTAT,
- definice zboží vyňatého z povinnosti uvádět o něm informace do výkazu pro INTRASTAT,
- příklady provázanosti vykazování s uplatňováním DPH.
Součástí vložného je občerstvení a podkladové materiály.
Zvýhodněné vložné pro člena Komory certifikovaných účetních činí:
2 280 Kč včetně DPH.
Zvýhodněné vložné pro účetní v systému certifikace registrované Svazem účetních (nečleny KCÚ) činí:
2 990 Kč včetně DPH.
Ostatní veřejnost se může zúčastnit za vložné ve výši:
3 580 Kč včetně DPH.
Podrobné informace Vám rádi sdělíme na telefonním čísle 221 505 326 (případně zašlete svůj dotaz na info@komora-ucetnich.cz.