DPH 2019 - změny a další aktuální problematika

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh

Dům kultury Akord, nám. SNP 1, Ostrava-Zábřeh, www.dk-akord.cz

Ing. Dagmar Fitříková, daňová poradkyně

• Aktuální informace – aktuální stav zákona o DPH a legislativy EU, vybrané informace a výklady GFŘ a vybrané zápisy z jednání KV s KDP ČR

• Vymezení základních pojmů – změny pro rok 2019 a jejich dopady na praktickou aplikaci DPH

• Sazby daně – aktuální problémy týkající se sazeb DPH, předpokládané změny v oblasti sazeb daně v roce 2019.

• Místo plnění – praktické příklady, změny v roce 2019 u vybraných služeb poskytovaných osobám nepovinným k dani.

• Vznik povinnosti přiznat daň a DUZP – změny pro rok 2019, specifická pravidla u platebních poukazů.

• Základ daně a oprava základu daně - praktický postup, rozšíření možnosti oprav v roce 2019.

• Režim přenesení daňové povinnosti v tuzemsku – příklady z praxe, upozornění na časté chyby, změny v roce 2019.

• Dodání a nájem nemovitých věcí v roce 2018 – podmínky pro uplatnění osvobození od daně, upozornění na změny v roce 2019.

• Kontrolní hlášení (KH) – zkušenosti z praxe, specifické typy daňových dokladů a jejcich uvádění v KH (souhrnný daňový doklad, splátkový a platební kalendář, opravný daňový doklady), časté chyby a možnosti jejich řešení, sankce za porušení povinností spojených s KH.

• Správa DPH - praktické problémy v oblasti správy DPH, praktická aplikace pravidel u společně podnikajících osob (společnost, dříve sdružení), změny v roce 2019.

• Diskuse a odpovědi na dotazy.
Objednávka

Seminář je již obsazen!

Pořádá akreditované vzdělávací středisko Komory - ECONOMIS CZ s.r.o. (Ing. Lenka Bartušková). Přihlášku směrujte přímo na info@economis.cz

Jeden bod v rámci motivačního programu.

Součástí vložného jsou podkladové materiály a občerstvení.

Podrobné informace Vám rádi sdělíme na tel. čísle (+420) 775 906 870 popř. zašlete svůj dotaz info@economis.cz nebo info@komora-ucetnich.cz.