Archiv seminářů Komory
ODLOŽENO: Datové schránky v praxi, vlastnosti, výhody, přednosti i úskalí používání
Termín: |
18. 3. 2020 |
Termín — bližší informace |
9:00 - 14:00 hod. |
Místo konání: |
Praha KOČKA spol s r.o., Senovážné nám. 5, 110 00 Praha 1 |
Cena: |
2100 Kč (2600 Kč) |
KPV: |
Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 4,5 hodin |
Spojení
KOČKA spol s r.o., Senovážné nám. 5, 110 00 Praha 1
Lektoři
MVDr. Milan Vodička, daňový poradce,vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR.
Program
Po dohodě s lektorem bylo školení zrušeno. Děkujeme za pochopení.
Cíl semináře: seznámit posluchače s aktuální situací v oblasti datových schránek a jejich využívání. Zaměřeno především na praktické příklady, problémy a konkrétní situace, včetně judikatury.
Cílová skupina: podnikatelé, účetní, členové statutárních orgánů, auditoři, asistenti daňových poradců nebo advokátů apod.
Témata:
- Jak fungují datové schránky? Výhody a nevýhody
- Typy datových schránek, zřízení ze zákona a na žádost
- Základy ovládání datových schránek (nastavení, přístup, hesla)
- Přihlášení eObčankou, certifikátem, heslem
- Zabezpečení datové schránky, možnosti
- Podání datovou schránkou – výhody, zásady správného postupu
- Náhrada podpisu použitím datové schránky
- Osoby oprávněné a osoby pověřené
- Doručování do datové schránky – zásady, zákonná úprava
- Doručovací fikce, nevybírání datové schránky
- Judikatura, praktické tipy a triky
- Ukázky práce s písemnostmi v datové schránce
- Mohu nebo musím použít datovou schránku?
- Ověření identity na Internetu prostřednictvím datové schránky
- Využití na portálech státní správy (ČSSZ, portál GOV, Portál občana, EPO)
- Výpisy z rejstříků (trestů, bodové hodnocení řidiče, obchodní, živnostenský ad.)
- Praktické ukázky využití
- Archivace písemností a zpráv z datové schránky
- Autorizovaná konverze písemnosti – z papírové do digitální formy a naopak
- Nástroje na používání datové schránky, ukázka
- Diskuse, dotazy
Seminář je zahrnut do motivačního programu členů - fyzických osob bez předplaceného servisního balíčku, případně lze uplatit slevu z vložného dle podmínek předplaceného servisního balíčku.
Úhradu ceny (vložného) proveďte, prosím, na základě výzvy k platbě, kterou obdržíte na Váš email (s VS uvedeným na výzvě k platbě). Daňový doklad Vám bude zaslán do 15ti dnů od data uskutečnění zdanitelného plnění.
Součástí vložného jsou podkladové materiály a občerstvení (nikoliv oběd).
V případě potřeby dalších informací nás kontaktujte, rádi Vám odpovíme.