Archiv seminářů Komory
Webinář: Elektronický svět daňařů a účetních aneb Daňařina a účetnictví bez papíru
Termín: |
13. 5. 2020 |
Termín — bližší informace |
9:00 - 13:00 hod. |
Místo konání: |
Internetové připojení - webinář |
Cena: |
605 Kč (990 Kč) |
KPV: |
Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 3,5 hodin |
Spojení
Webinář určený pro členy Komory prostřednictvím jednoduché platformy MS Teams, účastníci obdrží prolink.
Lektoři
MVDr. Milan Vodička, daňový poradce,vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR
Program
Cíl semináře: seznámit posluchače s hlavními trendy vývoje digitalizace státní správy (eGovernment) a s novinkami v oblasti elektronizace daní a účetnictví. Zabývá se otázkami, jak lze elektronicky komunikovat se správcem daně a dalšími orgány veřejné moci, ale i v soukromoprávním styku. Náplní jsou dále požadavky na elektronické písemnosti a doklady (účetní, daňové), jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií.
Cílová skupina: účetní, ekonomové, auditoři, daňoví poradci a asistenti
Témata:
- Konec éry papíru a nástup IT – je to realita?
- Na čem se pracuje a co se chystá v tzv. eGovernment
- Digitální legislativa a daně – situace a výhled do budoucna
- Aktuální změny a novinky v komunikaci, identifikaci a legislativě
- Máte novou eObčanku? Víte jak a na co lze použít?
- Digitální eIdentita a nový Portál občana – ukázky využití v praxi
- Písemnosti v elektronické podobě – pohled účetní a daňový
- Elektronické ověřování údajů – rejstříky, portály, co lze zjistit přes Internet
- Nespolehlivý plátce, riziko ručení, internetové registry DPH a VAT
- Elektronická daňová tvrzení – DPH, daň z příjmu, daňový řád
- Ukládání – zajištění neměnnosti a průkaznosti e_písemností, praktické nástroje
- Jak používat email, datovou schránku, portály
- Evropský rozměr – jak je to v EU?
- Co je to cloud a jak lze využít (včetně otázek ochrany osobních údajů – GDPR)
- Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat
Webinář určený pro členy Komory je zahrnut do motivačního programu členů - fyzických osob bez předplaceného servisního balíčku, případně lze uplatit slevu z vložného dle podmínek předplaceného servisního balíčku.
Úhradu ceny (vložného) proveďte, prosím, na základě výzvy k platbě, kterou obdržíte na Váš email (s VS uvedeným na výzvě k platbě). Daňový doklad Vám bude zaslán do 15 dnů od data uskutečnění zdanitelného plnění.
V případě potřeby dalších informací nás kontaktujte, rádi Vám odpovíme.