Archiv seminářů Komory

ON-LINE Konference "Výzvy účetní profese v době automatizace a digitalizace"

Termín: 11. 11. 2020
Termín — bližší informace 9:00 - 16:00 hod.
Místo konání: On-line
Cena: 2420 Kč (5490 Kč)
KPV: Akce zahrnuta do KPV v rozsahu 6 hodin

Spojení

Konference Komory v roce 2020 bude ON-LINE. Program konference ZDE.

Registrovaný účastník bude mít možnost shlédnout záznam konference v čase pozdějším. 

Na konferenci bude navazovat tzv. VIRTUÁLNÍ STÁNEK dne 26. 11. během něhož bude možné oslovit osobně vystupující. Více informací níže na konci programu.

Lektoři

Konferenci moderují Libor Vašek, předseda KCÚ, a Jolana Pražáková, členka výboru KCÚ a propagátorka virtuální účetní kanceláře.

Motto:

„Účetnictví není nudné, není jednotvárné a není to jen povinnost…účetnictví je rozmanité s obrovským informačním potenciálem, jen musí být správně uchopeno a data z něj vhodně interpretována.“

Program

9:00 - Zahájení konference - Libor Vašek a Jolana Pražáková

9:00 – 11:15 - I. Blok – Legislativa a státní správa

Elektronická komunikace, digitální doklady, archivace a bezpečnost v české legislativě
Milan Vodička
vedoucí sekce IT Komory daňových poradců ČR

Portál MOJE DANĚ aneb on-line finanční úřad v praxi
Jiří Fojtík
ředitel sekce metodiky a výkonu daní, Generální finanční ředitelství

Aktuálně k věcnému záměru zákona o účetnictví
Pavla StrakošováMinisterstvo financí ČR, vedoucí oddělení Účetnictví podnikatelů 

 

11:15 – 11:25 Přestávka

 

11:25 – 12:55 - II. Blok – Be smart & effective I

Automatizujeme rutinní počítačovou agendu
Michal KřížHandybot.cz

Pomáháme firmám s přechodem na elektronické účetnictví
Robert Soudnýwflow.com

Digitalizace účetnictví na 3 kliky skryté náklady manuálního přepisování dat
Karin Fuentesovádigitoo.cz 

Objevujte poklady skryté v účetnictví
Martin Plachýreportingdokapsy.cz

Virtuální účetní kancelář
Karel Smetana, SM-DATA, a.s.

 

12:55 – 13:30 Oběd 

 

13:30 – 15:10 - III. Blok – Be smart & effective II

Automatizace účetnictví v praxi: Příběh zákazníka
Pavel Janyška, GRiT, s.r.o. a Renáta Pavičová, 3E PROJEKT, a.s., ředitelka útvaru finance a majetek

Cloud pro účetní aneb práce odkudkoliv
René Klčo
, Territory Channel Manager Microsoft a Petr Pilín, iPodnik.cz

Zjednodušte fungování vaší účetní kanceláře
Karel Dytrych
, Freelo.cz

Měníme svět účetnictví!
Marcela LonkováThis One s.r.o. 

 

15:10 – 15:25 Přestávka

 

15:25 – 16:00 - Blok IV. Pohled za hranice - inspirace, podpora

ACCA – Globální vzdělávání v oblasti digitalizace pro finanční profesionály
Vierka Kučerová, ACCA

Není uzel jako uzel
Peter Tomčány, Martin Tužinský,
Združenie účtovníkov Slovenska

 

16:00 - Ukončení konference

 

26. 11. 2020 - VIRTUÁLNÍ STÁNEK s vystupujícími

Dne 26. 11. se můžete on-line propojit se zástupcem firmy, jejíž produkt Vás během konference zaujal. Budete mu moci klást dotazy a získáte na ně odpovědi.

Virtuální stánky budou v prostředí MS Teams a svoji účast přislíbili zástupci těchto firem:

- handybot.cz

- wflow.com

- digitoo.cz

- reportingdokapsy.cz

- smdata.cz

- Microsoft a iPodnik.cz

- ACCA

- GriT a 3E PROJEKT

- Freelo

- KCÚ

Podrobnější informace včetně časového rozpisu naleznete zde.

 

 Jak bude probíhat on-line přenos konference

  • Na obrazovce uvidíte jak prezentaci, tak přednášející buď ze studia nebo vzdáleně připojené z jejich zázemí.
  • Není potřeba žádné zvláštní SW vybavení. Přenos probíhá prostřednictvím youtube live stream. Nejpozději 2 dny před konáním konference (9. 11.) obdržíte link neveřejného kanálu, kliknete a můžete sledovat.
  • Zadávat dotazy můžete prostřednictvím live chatu – pro tuto funkci je potřeba být přihlášen na google účtu.
  • Sborník vytištěných materiálů spolu s programem konference obdržíte před konáním konference v pdf. K dispozici bude také ke stažení.
  • Záznam konference zůstane účastníkům přístupný minimálně po dobu 24 hodin.

 

Cena pro členy Komory je 2 000 Kč bez DPH. U členů právnických osob se členská cena vztahuje na všechny zaměstnance a lze též uplatit slevu ze základní ceny v rámci servisního balíčku na jednu registraci (MAXI 50 %, MIDI 25 %, MINI 10 %). Pro pozvané hosty partnerů konference a vystupujících platí členská cena. 

Konference je pořádána ve spolupráci se společností Verlag Dashöfer.

Skočit na začátek